Trådløs fjernkontroll vibrerende egg 50 nyanser av grått leker

trådløs fjernkontroll vibrerende egg 50 nyanser av grått leker

Sexleketøy for henne - Fifty Shades of Grey trådløst egg - bilde Relentless Vibrations trådløst egg er et spennende sexleketøy som er godt egnet for lek Det vibrerende, trådløse egget lades via USB, og har fjernkontroll som styrer moroa. Fifty Shades of Grey - Remote Control Egg er allsidig og ideell for både sololek og parlek. USB oppladbart vibrerende egg med fjernkontroll; 3 hastigheter og 4 mønstre av musestille, kraftige utformet; Fjernkontroll fra opptil 10 meter unna; Lading i minutter gir minutters lek Controller: Trådløs - trykknapp. De myke formene til Ive Got You fra Fifty Shades Freed kolleksjonen føles fantastisk når egget glir på Det trådløse egget oppfordrer til spennende lek alene eller med en partner. Den trådløse fjernkontrollen har lang rekkevidde og lar deg nyte din partners oppmerksomhet selv når dere er I've Got You vibrerende egg.

Trådløs fjernkontroll vibrerende egg 50 nyanser av grått leker -

Meld deg på vårt nyhetsbrev Meld deg på vårt nyhetsbrev! Øvrige Fifty Shades of Grey produkter Se mer her! Vi svarer på forespørselenefortløpende, senest innen virkedager som regel mye raskere. Fjernstyrt vibrerende buttplugg for intens nytelse …. YesforLov anal glidemiddel har komfort og ytelse i fokus og passer for deg som setter pris på litt ekstra luksus.

Our Miss Brooks: Business Course / Going Skiing / Overseas Job Trådløs vibrator er opphissende hjemme eller ute. Kontroller En trådløs vibrator , eller vibrator med fjernkontroll, er både gøy og Leken G-punktsvibrator til å putte i trusen, som styres via gratis-appe Trådløst egg Fifty Shades of Grey. Sexleketøy for henne - Fifty Shades of Grey trådløst egg - bilde Relentless Vibrations trådløst egg er et spennende sexleketøy som er godt egnet for lek Det vibrerende, trådløse egget lades via USB, og har fjernkontroll som styrer moroa. Trådløs og diskret, dette vibrerende fjernstyrte egget er det ideelle leketøyet for litt frekk stimulering på farten. trådløs fjernkontroll vibrerende egg 50 nyanser av grått leker